18 05 2008

Şerefsizler

Bu sıralar 3. sayfa haberleri editörüyüm, kısa bir sürelik, bu yerin sahibi izinden dönünceye kadar. Bütün dünyaya dair umutlarım tükendi. İnsanlardan nefret ediyorum ve şu anda babama bile güvenmiyorum..12 yaşında bir kız hamile, içindeki spermlerin babasına mı yoksa abisine mi ait olduğunu anlamak için hastaneye göndermişler!jandarmada soruyolar adama "ulan pezevenk bu senin öz be öz kızın nasıl yaparsın, hadi yaptın oğluna nasıl yaptırırsın" adam pişkin pişkin "bizim kız çok dışarı çıkıyordu, bi gün şüphelendim elimle yokladım, anlamadım bende ilişkiye girdim meğer bir günahı yokmuş kız çıktı. sonrada şeytan dürttü devamı geldi. Artık bu kızı kimse almaz dedim oğlumunda yaşı gelmişti dışarda hastalıklı karılarla yatacağına bildik biriyle bu işi öğrensin diye ikisini izleyip bu işi öğrettim onlara" midem bulanıyor, sadece bu herifi öldürmek istiyorum. Bu adamı hapse atıp bu olay çözülemez. O kızı yine bu hastalıklı ailenin oratsına bırakacaklar, kızın piskolojisi, hergün bu gerçekle yaşaması, babasının ve abisinin hapisten çıkıp yine o kızın üzerine saldırmaları.. Bi yol olmalı bu kızlar için. Bunların çoğu zaten yanlışlıkla ortaya çıkıyor, hastanede hamile olduğu ortaya çıkınca ordaki doktorlar polise gidiyor. Aile içi şiddet hattı taciz hattıda olmalı, korkmadan aramalı bu kızlar. Aradıktan sonra bunlara iyi bir gelecek olmalı. Mor çatı sığınma evi gibi bu tip durumlar için bütün eğitimini, kalacak yeri, yiyecek ekmeklerini verecekleri yerler olmalı. Ve bu kızları asla ailelerinden biriyle görüştürmemeliler. Başka şehirlere gönderip orda yeni bir sayfa açtırmalılar. 12 yaşında babasından hamile bir kız yine kendi evine dönmemeli...Ayakkabı boyacısı 9 yaşında erkek çocuğu bi gün apartmanın birine giriyor, kapıcı çocuğu alıp evine götürüyor sana yemek vereyim diye, açıyor porno filmi çocuğa zorla tecavüz ediyor sonrada cebine 3 ytl verip birine söylersen gebertirim diyor. Aynı adam çocuğu başkalarına pazarlyor '9 yaşında bir erkek çocuğunu' ve bu şerefsiz savunmasını, "param yoktu ondan sattım, devlet bana yardım etsin" diyerek yapıyor. Tek kelime bulamıyorum söyleyecek...Adamın biri hamile eşiyle, ev sahibi kadını bıçaklayarak öldürüyor, 16 yaşındaki kızınada tecavüz ediyor. Üstelik tecavüz ederken hamile karısı kızın kollarından tutuyor. bu nasıl bir şerefsizliktir o kadının ağzına sıçayım ben ne diyebilirim ki!Kadının biri 11 yaşındaki zihinsel engelli kızını sürekli komşusuna gönderiyor. Komşusu çok ilgileniyor ama kızla çok seviyormuş gibi yapıyor sürekli bugün bize gelsin falan diye kadına rica minnet istiyor kızı. devamlı gezmeye götürüyor kızın üstüne başına birşeyler alıyor. Meğer kaltak kızı pazarlıyormuş. Hergün başka erkeğe. Kızın orasında burasında morlukları görünce annesi olayı araştırıp, bir sürü ilişki halindeyken çekilmiş video görüntülerini kadının evinde bulup polise gidiyor. 11 yaşında engelli bir kız yaa! böyle biriyle ilişkiye girmek isteyen adamın aklını şeyedeyim aynı zamanda o karıyı!Bir gün alt komşunuz annenizi öldürüp küçük kardeşinize tecavüz edebilir, babanız bir gece yanınıza sokulabilir, çocuğunuzla ilgilenen bir akrabanızın kötü niyetleri olabilir, hergün size süt bırakan kapıcınız çocuk sevici çıkabilir.. Olmaz olmaz değil, bunlarda başlarına gelmeden önce etraflarındakileri normal insanlar zannediyorlardı.

9 yorum:

yarantube dedi ki...

sen saçını boyatırsın,kaşını aldırırsın, döğme yaptırırsın veyahut sakalını biraz farklı kesersin ne bileyim işte elalemden farklı durursun ve normal diye bildiğimiz topluluk sana farklı gözle bakar ,sanki suç işlemişsin ,cinayete teşebbüs etmişsin yahut tecavüze yeltenmişsin gibi bir yargılama başlar içten içe.halbuki sırf saçın başın için seni yargılayan o insanlar yukarıdaki yazıda geçen adi suçları işleyen yaratıklardır aslında.o değil insana ençok koyan şey bu pisliklerin pişmanlıktan çok pişkinlik içinde olmaları ve hakettikleri cezaları bulamamaları.

yarantube dedi ki...

içimize su serpebilecek tek ceza aynı şekilde karşılık görmeleridir bence.tecavüze tecavüz,işkenceye işkence.özellikle çocuklara karşı suç işleyenler en büyük pişmanlığı yaşamalı ki arkadaki pislikler için bir caydırıcılık olsun...

ஐ๑renklikalem dedi ki...

3. sayfa haberlerini hep es geçmişimdir! işte tam da bu yüzden! :/

melusina dedi ki...

böyle durumlar için hammurabi kanunları istiyorum.Kısasa kısas mesela o baba(!)' ya da zenci girsin " şüpheleniom eşcinsel eğilimleri var acaba daha önce denemiş mi diye merak ettim. Önce parmağımla yokladım anlamayınca dibine kadar daldım " diye de açıklama yapsın. Offff deliriyorum böyle şeyleri duydukça !

Adsız dedi ki...

bunların etlerini liğme liğme edip tuz basmak canlı canlı tüm organlarını söküp kendilerine yedirtmek gerk bu nedir ya.insanlığmdan utanıyorum böyle yaratıklara da insan dendiği için !

Adsız dedi ki...

korkuyorum ve 5 yaşındaki çocuğumiçin endişe içindeyim.bu korkunç insanlara bile böyle şeyleri yapmayı düşünemiyorum.hastlanıyorum sanırım bu haberler yüzünden,sürekli şüphe duyuyorum herkesten...

Adsız dedi ki...

bunlara hangı cezayı verırısen ver bunlr akıllnmaz hepsı anlık hazlar ıcın kafaı yems sefıller ..

Adsız dedi ki...

bunu yapanı kazıga oturtucaksın!!oyle yaglı kazıkta dııl yada taksım meydanına oraya buraya seyınden asıcaksın gelen gecen taslıycak tv dende 7/24ızleteceksın.ıbret olsun dıye.yoksa hapıse at oldur care dııl...mıllete ıbret gereklı!!!!

Rukas Kahraman dedi ki...

hayatları mahvedilmekli bunların ; ayrıca neye merhemlikleri olabilir bunların bir avuçkişilik bozukluğunun aramızda dolaşmasına izin verilmesini ben demokratiklik ya da insan hakları diye göremem; bir insanın yaşama hakkını gasp eden birinin de bir daha yaşama hakkı olmamal mı?ne kadar ekmek o kadar köfte allah belanızı versin; okurken insanlığımdan utandım, diri diri mezara gömsünler beni , eğer bunlar insansa!

Yorum Gönder

hıı bi sen eksiktin

 

PuCCa- düşünce © 2008. Design By: SkinCorner