18.05.2008

Meksika soslu şeriat

Yayın ayarları...
Arama sonuçları
Genişletilmiş görünüm
Liste görünümü
En yeniden başlayarak sırala
En eskiden başlayarak sırala
Otomatik olarak sırala
Başlangıç sayfası olarak ayarla
Abonelikten çık
Aboneliği yeniden adlandır...
Klasöre ekle...
Eğlence
Yeni klasör...
PuCCa- düşünce
Göster: 13 yeni öğe- tüm öğeler Göster: 13 yeni öğe- tüm öğeler
Tümünü okundu olarak işaretle
Yenile
hide details
Posts per week:
0,0
Subscribers:
14
"PuCCa- düşünce" yayınına abone oldunuz.
Klasöre ekle...
28.Nis.2008
PuCCa- düşünce
Var mısın Yok musn?- Bugün çok tatlı bir film izledim... Fransız filmlerini seviyorum ben, dramları bile renkli geliyor bana, geçiş efektleri, kendilerine özgü mimikleri, klasikleşen açıların dışına çıkmaları... Ne kada
28.Nis.2008
PuCCa- düşünce
Ayı-rı-yorum- Bu sabah bir arkadaşım bana sevgilisiyle evleneceklerinde oturacakları mahalleyi söyledi... O sırada yüzümün aldığı şekil, kamerada dondu yavaşça zoom girildi; kendi yüzüme baktım buruşturup dudağımı
28.Nis.2008
PuCCa- düşünce
Ah bir Paris olsam nara nara nara naarr- Allah ın bazı kulları yaratırken gerçekten torpil geçtiğini düşünüyorum; Para, pul tip ün şöhret blab blab blab Şu kızcağıza, salak aptal beyinsiz diyenlerede şaşırıyorum onda ki imkanlar bende ol
28.Nis.2008
PuCCa- düşünce
.-
28.Nis.2008
PuCCa- düşünce
Küfür mü, hastalık mı, doğal mı- Akdeniz'in iki çocuğu Yunanistan ve Türkiye geçen aylarda youtube da bir tartışma başlatmıştı ( ne kadarda iyimserim) Yunanistan lı bi grup arkadaş Atatürk ün resimleriyle; hoş olmayan tahrik unsuru b
28.Nis.2008
PuCCa- düşünce
İSPİYONLADIĞIN KİŞİYE DİKKAT- Bir döndüm pir döndüm bende :) depresyon dönemimi atlattıktan sonra, bi süre dünyevi işlerden mevzulardan uzaklaşıp... kendimi aşk acısı vermeye itmiştim... Ehh bu kadar yeter diyip yine kaldığım yerd
28.Nis.2008
PuCCa- düşünce
Savunmasız Savunu- Öncelikle belirteyim ki bir dini angajmana girmiş değilim. Dini inançlara ne kadar saygılı olsam da ve toplumun bir kesimi tarafından benimsenmiş 'dini öğeleri' aşağılama dürtüsünden ne kadar uzak dur
28.Nis.2008
PuCCa- düşünce
Darbenin iyisi, şamda kayısı- 'Darbenin iyisi de olur canım, darbe olsun, darbe aklar bu vatanı, tsk en mantıklısını yapıyor'' nidaları vıcık vıcık olunca bi can sıkıntısı bi terleme bi oofflama oluştu bende Bizde bir lafın yaygı
28.Nis.2008
PuCCa- düşünce
bir TSK var ki devletten içeri- Üretmeden tüketen lüks kurum ünvanına sahip TSK ya sanırım rahat biraz batmış gibi.... Bir türlü ''Denetlenemeyen'' paralarla desteklenen bazı ismi güzel kurumlarla toplumda had safhaya çıkan mevyeler
28.Nis.2008
PuCCa- düşünce
mmm-
28.Nis.2008
PuCCa- düşünce
gece nöbeti- Daha az seviyorum seni.. Giderek daha az.. Unutur gibi seviyorum.. Azala azala.. Aramızdaki uzaklığın karanlığında.. Geceler kısalıp..gündüzler uzuyor öyle olunca.. Daha az seviyorum seni.. Kendini iy
28.Nis.2008
PuCCa- düşünce
cam kenarı düşleri- Bizi ayıran yolların üzerindeyim. Başımı soğuk bir camdan omuza yaslamış, her gözyaşımda ismine haber salıyorum. Ne olurdu gelip görseydin halimi. Bu göçebe yüreği seni unutmak için kimlere teslim et
28.Nis.2008
PuCCa- düşünce
Anladım- Türkiye'de AKP'nin nasıl iki seçimdir iktidar olduğuna anlam veremeyenleri çok iyi anlıyorum... Bende, Deniz Baykal'ın -nasıl oluyorda-, habire CHP'nin başına geçmiş olmasına bir türlü anlam veremiyor
17.Nis.2008
PuCCa- düşünce
Kapatın şu sesleri- Bu bizim çılgın Türklerin sol yanında çok yönlü bir at gözlüğü var.. Sağ yanında ise güneş gözlüğü var, gece gündüz o gözlükle dolanıyolar... Tayyip Erdoğan’ın CHP’ye yönelik, “Paranın üzerinden Atatü
03.Nis.2008
PuCCa- düşünce
forever Aysun Kayacı- Bütün program boyunca süs bebeği gibi oturup ağzından şuurzca çıkan iki kelime yüzünden 301 den yargılanacak Aysun Kayacı'yı ayakta ellerim parçalanana kadar alkışlıyorum... Alkışlama sebebim köydeki
01.Nis.2008
PuCCa- düşünce
Yediler, içtiler bize geçirdiler- Gündoğdu meydanından bir çığlık yükseldi, İzmir Valisi Kıraç bağra bağra "Bu zafer hepimizinnnn" diye inledi. 9 dakika sonra öyle bir zafer yokmuş biri bir Nisan şakası yapmış EXPO Milano'nun diye ağl
19.Mar.2008
PuCCa- düşünce
Yanlış zaman, yanlış insan- Vatana millete hayırlı olsun bir cengaver çıktı gazeteden okuduğu şeylerle iktidar partisinin kapanması için start verdi... OOOOOO yaşasın başsavcı, OOOOOOO sen bizim herşeyimizsinn nidalarıyla kahram
23.Şub.2008
PuCCa- düşünce
Hakkının hakkı hakta!- Bazen düşünüyorum, sosyalist bir düzen gelmiş lan diyorum memlekete... Çay getiren kadınla aynı maaşımı aldığımı düşünence! Sonra az kafamı kaldırıyorum, zengin pezevenkleri görüyorum, ohh diyorum çok
20.Şub.2008
PuCCa- düşünce
Şerefsizler- Bu sıralar 3. sayfa haberleri editörüyüm, kısa bir sürelik, bu yerin sahibi izinden dönünceye kadar. Bütün dünyaya dair umutlarım tükendi. İnsanlardan nefret ediyorum ve şu anda babama bile güvenmiyor
14.Şub.2008
PuCCa- düşünce
Bitsin artık şu çile- Türban, türban türban içim dışım vıccığım bu oldu, sıkıldım daraldım bunaldım... Ama yinede yazamadan edemiyeceğim.. Mailime gelen "aha bakın türbanlı kızlar bölee, bunların dini imanı böyle" diye, da
13.Şub.2008
PuCCa- düşünce
isteklerin babalara gelmesi- Hayattan ne istediğini bil İstediğini alırsın Eğer seni istemeyeni hep istiyorsan Üzgünüm Çok üzgünüm Ama Babayı alırsın... Hoşuna gitmedi mi? Keyfin isterse...
28.Oca.2008
PuCCa- düşünce
meksika soslu şeriat lütfen!- Meksika da artan tacizler yüzünden kadınlarla erkeklerin otobüsleri birbirlerinden ayrılmış.. Artık kadın ve erkek aynı otobüse binmeyecekmiş... Şu durum Türkiye'de yaşansa ortalık ayağa kalkar, her y
28.Oca.2008
meksika soslu şeriat lütfen!
PuCCa- düşünce bağlantısından yazan PuCCa
Meksika da artan tacizler yüzünden kadınlarla erkeklerin otobüsleri birbirlerinden ayrılmış.. Artık kadın ve erkek aynı otobüse binmeyecekmiş...Şu durum Türkiye'de yaşansa ortalık ayağa kalkar, her yanda çığlık çığlığa ülke elden gidiyo sesleri duyulur, darbe olur hatta!!!Ama ayrılırsa ilk destekleyecek insanda benim... Ciddi ciddi ayrılmasını da istiyorum.. Otobüse bir biniyorsun önündekiyle arkandakiyle akraba oluyorsun, arkadakinin niyet gittiyse zaten ohooo mıncıklanmadık hiç bi organın kalmıyor!Kadınlar neyse diyorum bağrış çağrış kendilerini savunabiliyorlar ama bu fordculuk denen olay genelde küçük çocukların başına geliyor. Kendimden biliyorum, Ortaokulda evden çok uzakta bi okulda okuyodum, servisten atıldığım için otobüsle gidip gelirdim, o kadar fazla o.ospu çocuğu dolu ki memlekette, adamlar sadece bi iki bacak ellemek için otobüslere biniyor.. Kaç kez o kalabalıkta 12 yaşında ki kızın neresini sıkıştırsam diye ağzının suyu akan şerefsizler gördüm..Daha geçen sene, oturuyorum otobüste, kızın biri ayakta üstüme çullanıyor bir iki derken bağırmak için kafamı kaldırdım bi baktım 12- 13 yaşında bir kız, şıpır şıpır ağlıyor, arkasında dümbüğün biri kavramış kızı, basbasbağırdım otobüs ayağa kalktı adamı aşağı atarlarken bana bir okkalı tokat yapıştırdı, 3 gün kendime gelemedim.. Hem suçlu hem güçlü gerizekalı pis sapık!Gözünü sevdiğimin teknolojisi, insanların iç dünyalarını gösteren bir aygıt bulsa, otobüslerin önüne konulsada sapık olduğu anşılanları almasalar içeri... Bu zor olacağı için yine meksika usulu ayrısalarda otobüsleri şu uçkurunu ille bi yere sürtmesi gereken adamlar kendi kendilerine sürtünüp işlerini halletseler...

0 yorum:

Yorum Gönder

hıı bi sen eksiktin

 

PuCCa- düşünce © 2008. Design By: SkinCorner