18.05.2008

Net aleminin "braveheart"ları

Şu internet denilen zımbırtı, amma çok saftirik arkadaşım varmış bana bunu gösterdi.
Facebookta duvarlar için toplu yollanan faşistçe yazıları gördükçe ohaa meğer bu da öyleymiş diyorum!!! Mesela adam askere gitmemek için açıköğretim okuyor ama gel gör ki iletisine "şimdi savaş olsa giderim, bir gecede 81 Musul, 82 kerkük gibi şeyler yazıyo, biri tutsa gelsede askere götürse çocuğu kız gibi ağlayacak oturup, bana ordan yiğitlik taslıyor..
Hele bir arkadaşım var; Fw yollayıp duruyor Kürt dediğin şöyledir, hakaret dolu iğrenç bir yazı, altına da iliştirmiş bunu listende ki herkese göndermeyen beni silsin! Şehitlerimiz için bunu yapalım! Şu herifi tenhada bir yerde kıstırıp ağzını burnunu kırsalar "ohh olmuş salağa" diyeceğim.. Kürtle Pkk lı arasında ki farkı bilmeden şu sınırlarda sadece Türk ırkını yaşatmaya çalışan raybun gözlüklü göğüs kıllarını ağdayla aldıran bi arkadaşa ihtiyacım yok zaten!
Bizim mahallede oturan bir çocuk var, adamın annesi evde Kuran kursu veriyor, akrabaları falan başı kapalı insanlar.. Facebookta üye olduğu gruplar, "üniversitede Türbana hayır!","Bu ürünleri kullanmayarak laik cumhuryetimi koruyorum", " Burası İran olmayacak" bide duvara yazılar yolluyor; çağdaş ülkemin kızlarını kandırıyolar falan tarzında.. Eee yavrum, senin ananı napcaz peki, onu da yolla o zaman İran'a, Zaten annesine şikayet edecem onu az kaldı!!!
En sinir olduğum şey ise msnde lap diye bir ileti geliyo, Türkiye şeriat olmasın bilmem ne olmasın, Eğer Türk isen Bunu 10 kişiye yolla.. Olduu başka derdin!
Kişisel iletisine Tayyip bana bak ampul kafa, Baykal chpden gitsin, P.şt apo, yazan tipler var, Sanki şu adamlar yazdıklarınızı okuyorda artizlik yapıyosunuz...Bir de forumlarda çatır çatır ülke kurtarıp, emperyalist düzene hayır diye basbas bağırıp normal hayatında iki kelimeyi bir araya getiremeyen adamlar var..
Hepsinden öte adamın biri vardı "ismi lazım değil" net furyası içinde birbirimize giriyorduk.. O inatla benim bu ülkede yaşamamam gerektiğini, Cumhuriyet için tehlike olduğumu tekrarlayıp dururdu... Bana diploma veren hocalarımın analarına kadar sövmüş, bu cahillikle ancak ev kadını olabileceğim tezini ortaya sürmüştü..
Bir gün Allah karşılaştırdı bizi bi yerde, çocuk bildiğin sünepe; benle konuşurken kekeliyor, heycanlanıyor eli ayağı titriyor, copy paste yapacağı bir yerde yok öyle susuyor.. Akşam nette gene başlıyor sonra bla bla bla diye!
Sanal alem yalan olmuş, ne koca çıkar burdan ne dost ne de düşman.. Kendini tanımaz olursun sonra... Sosyalistken bi bakarsın içinde ki faşist ortaya çıkıp her yanı darmaduman etmiş.. Faşistken de bi bakarsın güzel kızlar sosyalist sever diye grup yorum şarkıları indirmişsin...

8 yorum:

kedikumu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
süpürgesiz cadı dedi ki...

blogunuza tesadüfen rastladım yaazılarınızdan etkilendim açıkcası bende bi kürdüm ve çevremdekilerden sıkıldım hep ayakta durmaya çaıştım ama yıktılar beni en sevdiğim arkadaşlarım bile kürt olduğumu duydukları zaman sırt çevirdiler bana oysa hiç saklmamamıştım her fırsatta dile getirmiştim " şaka yapıyosun sanmıştık" diye cavap duruyorum onlardan bütün kürtlere pkk gözüyle bakan yobaz insanlarımızdan utanıyorum kürt olduğumu duyduğunuzda arkadaşlıklarımızı bitiren o arkadaşlara sesleniyorum ARTIK UMRUMDA DEĞİLSİNİZ BEN KINIYORUM SİZİ" ......


hele facebook illetinde bi grup '' üniversitelerde türban serbest olursa içkise serbest olsun" bu zihniyetide kendi haline bırakıyorumm


emeğinize sağlıkk....

Nes dedi ki...

Hocam iyi yazmışın hoş yazmışın ama anlamadığım bir nokta var.."üniversitede Türbana hayır" diyen vatandaşı annesinin başı kapalı-evde kuran kursu veriyor diye saftirik ilan etmişin..Benim bildiğim kadarı ile "üniversitede türban" ayrım olduğu/laikliğe turp sıktığı için istenmiyor..Aynı şey haç veya ona benzer dinsel simge içinde geçerli..Yani üni. dışarısında ne bok yeniyorsa beni ilgilendirmiyor..İster orospuluk yapsın ister çarşafa girsin..Ailesi hele hiç ilgilendirmez..Üniversitede siyasete karışmasında dışarda ne skim yerse yesin..Ama sizin değişinizle sevgili kenemizin dediği "ya laiksindir ya müslüman" tarzı bişii çıkıyor..

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

ben de hep derim feysbuk sayesinde yıllardır görmediğim arkadaşlarımın bi ilişki durumlarını bi de siyasi duruşlarını(!) öğrenmiş oldum.
ha bi de bi tanesi bunu fwdlamayan beni silsin notlu faşist bi ileti yollamış hiiiçç düşünmeden sildim kendisini. madem seçenek var di mi ama:)

Adsız dedi ki...

yazın doğrudur yanlıştır -ki bana göre %100 doğru- en önemlisi insanlar harbi harbi tayyip i baykalı yada ne bileyim götü büyük herkesi aksam olunca hanım elma soyda msn de bi kamuoyu yoklamasına bakalım diyo sanıyolar...

ama söylemeden geçemiyecem
"hülya avşar senden nefret ediyorum"

Adsız dedi ki...

alkislarin en kocamani pucca sana gelsin..bu yazida tercumanim olmussun...thanx.......

Adsız dedi ki...

o degil de ya cok bossun, ya da elin aklindan yavas.

Adsız dedi ki...

Türbanın üniversitede yasak olduğu tek ülke burası. Belki tek ülke değildir kesin konuşmamak lazım ama İngiltere, Fransa gibi demokrasi, laiklik, özgürlük fikirlerinin çıktığı medeni ülkelerde bile böyle bir yasak yok. E ulan madem türbanı yasaklamak laiklik, onların hiç mi aklına gelmedi? He bunun yasaklanmasını savunanların da bir tezi var. O da çok gülünç: "Ama haç da yasak dini her şey yasak!!" Bu daha fena değil mi dostlar? Garez sadece islama değil tüm dinlere karşı. Yani baskı sadece müslümanlara değil de haçlı kolye takanlara da. Ha o zaman sorun yok canım haç yasaksa sorun yok türban da yasak olabilir... Hatta mümkünse beni de yasaklasınlar lan. Belki üniversitede içimden dua ediyorumdur dindar dindar...

Yorum Gönder

hıı bi sen eksiktin

 

PuCCa- düşünce © 2008. Design By: SkinCorner