18.05.2008

PuCCa'nın fenni

Kadınların yaptığı siyaset neden ciddiye alınmıyor?
Buna feminen bi şekilde yaklaşıp kadınız güçlüyüz yeri geldimi döveriz falan fıstık şeklinde yazmayı çok isterdim, ama üzgünüm hemcinslerim..
Bunu sadece kendime uyarlayıp yazıyorum:
Şöyle oturup düşündüğümde benim ve benim gibi hemcinslerimin siyaset için uygun olmadığıma karar verdim...
Doğum izni, regli dönemi, ruhsal bunalımlar, aşık olduğun anlar, ayrıldığın anlar, bahar depresyonu, arkadaşlarım benden nefret ediyor durumlarında bize izin vereceklerse amenna..
Yoksa diğer türlü bizim harcımız değil..
Bi kere biz çok iyimseriz.. Kendimden biliyorum 38 beden giyerken kendime aldığım herşey 36 beden.. Küçücük donların içinde hareket etmekte zorlanırken aklım sürekli sıkışan yağlarımda olduğu için fazla düşünme anı kalmıyor bana... Ve inatla 36 beden olduğumu iddia ediyorum...
Bi kere çok anneciliz, erkek evladımız varsa birazda süt kuzusu yetiştirdiysek anında askerliği iptal edebiliriz..
Mesela ben şahsen Tarkan için "evladım hayırlı iş yapıyor" der, alnından öper askerliği yaptırmazdım..
Sonra çok kırılganız, bana o mecliste biri kafama bardak atacak ve ben hala yaşıyor olacağım.. çok zor... Dayım giller keserle be o adamı yaşatmazlar valla :P
küfür bile edemem, etsem bi dert etmesem bi dert; saymaya başlasam bu kez kanallarda boy boy terbiyesiz insan diye afişe ederler beni...
Bush ziyarete gelecek ve ortam gergin, bütün hafta kıyamet kopmuş; adamın geleceği gün sıkıntıdan kocaman bir sivilce çıkardım hoppala, şimdi sen bu piskolojiyle adamla rahat rahat konuş sıkıyorsa; sürekli kafamda kocaman sivilcem olacak ve Bush push herşey yalan olacak... Hepsinden de ötesi önümüzde kocaman bir örnek vardı, "Tansu Çiller" başarısızlığı dışında bi kere sloganı bile ben sizin bacınızım, Süleyman demirel de babanız, Yani bütün herşeyin başı, eve ekmek getiren evin büyüğü Süleyman Demirel; ben öyle temizlik yemek gibi işleri evde yapacağım gibisinden...
Bakalım bu dönem en fazla kadın milletvekili girdi meclise; Umarım beni haksız çıkarırlar, elinin hamuruyla erkek işine karışma sözünü yalanlarlar...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Türkiye 74 yıl önce parlamentodaki kadın temsil oranıyla dünya ikincisiydi, bugün ise dünya ve AB ortalamasında son sıralarda yer alıyor.

Bir örnek; İsveç parlamentosunda kadın milletvekili oranı yüzde 45.3.

Ve takdir edersin ki(!) İsveç Türkiye'den daha gelişmiş bir ülke,

regl olan aşkından ayrılan, 38 beden olup 36 beden olduğunu iddia eden, anaç duygular taşıyan vs...o kadar kadınla bi de hala ayakta, batmıyor da! (hayret?!!?)

o yüzden bu yazının ironik amaçlı kaleme alındığını umuyorum..

Adsız dedi ki...

tam şehir kadınlarını anlatmışsın.bence erkeklerden daha iyi siyaset yapabiliriz :) her boku daha iyi yaparız.birde bu işe el atalım.

Yorum Gönder

hıı bi sen eksiktin

 

PuCCa- düşünce © 2008. Design By: SkinCorner