30.09.2008

Organ baskısı

Aslında bu konu çok eskidi, bu sabah biriyle tartışırken aklıma geldi boş vaktimde varken bari yazayım dedim...
Bizim mahallede başı kapalı kadın çok az var.. ama o ana sütü gibi ak köy örtüsünü takan laik ülkemin cumhuriyetçi kadınları var... haa onlar laik olduklarının farkındalar mı orasını bilemicem.. şimdi ben bizim mahallede salına salına memelerimi sağa sola zıplata zıplata çağdaş çağdaş dolanırken, beni hiç bir türban takan kadın islama aykırı giyiniyorsun bacım diye uyarmadı.. aksine örtüyle alakası olmayan oyunu da chp ye vermiş komşumuz uyardı...
- PuCCa böyle giyinirsen, koca falan bulamazsın... erkekler böyle memelerini gösteren kızları koklar atar.. memelerini o yüzden gözümüze gözümüze sokma kızım...
bu cümleleri bana kuraraken aklından ne din geçiyodu ne şeriat ne de akp...
mesela 1 haftada iki kere beni farklı arabalar evin önüne bırakırsa benim adım direk orospuya çıkacak.. o sebeple sürekli 3 sokak ilerde iniyorum.. o sokaktakiler üzerinde bıraktığım izlenim pek iyi değil..
Boşanmış bir ailenin çocuğuyum ve babamla yaşıyorum.. babamın kız arkadaşları da bazen bizimle yaşıyo(du) takii apartman yönetimi imza toplattırana kadar.. kadınlar kocalarına kötü örnek oluyor diye babamın eve kız arkadaşlarını getirmesini yasakladı.. imza atanların arasında 2 üni bitirmiş, iş güç sahibi insanlar da vardı.. çağdaşlıkta bi yere kadar canım diyerek bastılar bize paparı...
Zaten ilkokuldan beri bu boşanmış aile sendromunu çok feci çektim.. kimi öküz aileler çocuklarını benimle konuşturmuyolardı... mesela kendi kızları bütün mahalleyi milli etmesini görmezdi de benim balkonda 20 dakika durmamı orospulukla bağlayan kadınlar vardı...
karşı komşumuz bizi sürekli kapı deliğinden izliyor.. evimizi dinliyor.. kendimi ergenekoncu gibi hissediyorum o hatunun gözleri üzerime dikilince...
Mesela mini eteği falan geçtim, dar kot bile giyemiyorum bazen...
çünkü otobüsten indikten sonra bizim oraya giden tenha bir yol var.. orda böyle içip sıçıyolar sürekl.. hani sokaklarda içki içmeye özgürlük falan diyoruz ya.. işte bizim maalle o konuda acayippp çağdaşş.. adamlar kışları kartal arabanın içine 15 kişi sıkışıp bi güzel içiyolar.. yazları ise kaldırıma dayayıp kendilerini manzara eşliğinde en çağdaş halleriye dağıtıyolar... ne zaman oedan geçsem kadın olduğuma lanet ediyorum.. memelerim yok olsun bacaklarım kopsun diye dualar ediyorum.. bide bu amcalar çağdaş oldukları kadar sevecenlerde.. her geçişimde
- amıyı götüyü yaladııım, dibine kadar çakcam sana, gel gelll bi ağzına al bakimm ahahahaha
diye geçen kızlara samimi samimi sözler söylüyorlar.. bu sözlerden etkilenmemek için o yoldan koşarak memelerimi kapatarak geçiyorum..
haa bide otobüsteki durum var.. arkama dayadığı organı yetmiyomuş gibi eli kolu rahat durmayan herifler yüzünden saatlerce boş otobüs bekliyorum... bulduysam ne ala bulamadıysam akrabalarımı genişletiyorum yol boyunca... benim malım onların malı gibi oohh kebap bi şekilde bi yolculuk yapıyoruz..
tabii bunlarında dinle alakası yok.. yani ben hiç bir dinde sanmıyorum ki köpek gibi için gördüğünüz her memeliye sarkın, yada otobüslerde bacağı açık kız gördünüz mü yumulun desin...
yani demem odur ki, mahalle baskısının dinle uzaktan yakından alakası yok! tamamen erkekler yüzünden olan bir baskı bu.. onların o açlığından korumak için kendimizi sıkıyoruz.. analarımız, komşularımız büyük kadınlarımız bizi sadece erkeklerden korumak için sıkıyorlar.. çünkü asıl zarar onlardan ve onların organlarından bize geliyor... şimdi bunlar bu kadar tehlikeliyken tutupta islam dini için baskıcı demek ne kadar mantıklı..
abi asıl sorunumuz biizm erkeklerin etlere olan düşkünlüğü.. koparcan hepsinin çükünü nasılsa vibratörü keşfettiler.. sperm bankalarında da hepimize yetecek kadar spermler var.. ne mahalle baskısı kalır ne bişey.. çiçek gibi olur var ya dünya... bütün sorun erkeklerin çükleri valla billa bak...

14 yorum:

Adsız dedi ki...

calistigin yerden feyz aldigin abi ablalarinin gecer akce pseudo-entelliklerini etud ettin, bir de burdan ben deneyeyim diyorsun herhalde- konuyla alakali alakasiz(ha konu ne ki diyenler icin, amini gotunu yalamak isteyen adamlardan cok rahatsiz puccanin, amini gotunu yalamak isteyen adamlari tumm ictenligiylen iggranarakkk anlatmasi ) chp-akp, muhafazakarlik- ulusalcilik bahsi acmak, elestirdigi mantigin m'sinden nasiplenmemis mantiksizlikla sozumona politik elestiri yapmak. Bak obur blogunda ne guzel yazmissin seni taniyanlari: "'senin gibi kızların tek amacı, yumurtalıklarına yerleştirebilecekleri kaliteli sperm, kalite de sizin gözünüzde sadece para demek..' bok gibi kaldım orda.. bişeyler cevap verdim ama kaldığım bok durumundan kurtaracak laflar değildi..." Sen Suudi Arabistan'a git ordan doldur bu neseli cehalet entrylerini- sonra bize anlatirsin amin gotun arapcasi nedir. hadi guzelim.

vassago dedi ki...

pucca cok yanlıs konusmussun..sen olaya cok tek taraflı bakıyosun bence..senin başına gelmedi diye mahalle baskısı yok hadi hoppala tereyaglı ballı ekmek diosun ;)bilirsin benm agzımda bi kaç hikaye vardır süregelir durur..şimdi uzun uzadıya anlatmayım..ee bende var deyim o zaman..bizimde basımıza baskı geldi..sana gelmedi..ee şimdi yok mu anlamına gelio??

evet aslında cok güzel bi konuya değinmişsin...o ipnelerin kendi karısına kızına bacısına laf atılsın namusum gitti die adam öldürürler..ama kendileri sokakta 5saniyeliğine bi kız görsünler 1 saatlik fantazi kurarlar kız hakkında..ama böyle bi derdin varsa böyle baskı yok akp ii süper dierek msj vermek mantıksız buldum acıkcası..

3.sü bu olayın kapanmak kapanmamakla da alakası yok..adult forumlara gir video paylasım sitelerine gir heryerde türbanlı pornosu arayan sapık insanlarla dolu...

yani sözün kısası senin konunun baslıgı öle mahalle baskısı akp üzerinde olmamalıydı..direkt sapıklık üzerinde olmalıydı ama tabi seni bildigim icin illaki akp yi körü körüne savunucaksın:)

Adsız dedi ki...

ehue bazen yorumlar kısmını kapatmak gerekir. herkez okumamalı, okusa da anlamaya uğraşmamalı. bir garip anlarsa da paylaşmamalı elalemle..:)

Hiçkimse dedi ki...

Pucca'cığım, şu ana kadar bu kadar öngörüsü ve enerjisi yüksek, kendine güvenli ve samimi kişiyi keşfetmediğim için kendime kızdığım efektif insan. İkigözüm, bu mesele sadece erkek penislerini kesmekle bitecek kadar kolay bir mesele değil. Çünkü o çağdaş komşun, beni yalnız buluncada şuna benzer şeyler söylüyor.
"Bak oğlum, bazı kızlar rahat yetiştirilir, verirler hemen, sende ekmek buldun mu ye, mal buldun mu vur" Sen o adama istediğin kadar "Ustacığım, sevdiğin, aşık olduğun kızla seks yapmak kadar doğal bir şey yoktur, bana hemen vermesi onun değersizliğini göstermez" vs vs desende kafasında oluşan kalıpları o kadar kolay kıramıyorsun. Çünkü kişileri kalıplaştırmak çok kolay ve zahmetsiz, insanları anlamadan kafandakilerle değerlendirmek her zaman basit yol. Yani memesini açan/açmayan her kız versede, vermesede değerlidir. Bu değerlendirmeye göre otobüslerde ford firması adına gönüllü çalışan adamlar olması,tüm erkeklerin öyle düşündüğünü göstermez. Hem zaten yapmak isteyen adamın istersen çükünü kökten kopar, o gider genetik mühendisi olur, yenisini yapar işini yine yapar. Değişik arabalarla bırakıldığın için önyargıya uğramak istememen doğal ve normal olan. Ama sana laf atan erkekler yüzünden, benim ve diğer "efendi" arkadaşlarımın çüklerini kesme isteğin çokta adil değil. Bu arada sende cidden iyi yazıyorsun, trafik kurallarını ihlal etmeden aynen devam :)

Simon dedi ki...

asil sorun erkeklerde falan degil. onlar da kurban ona bakarsan... Onlar da istemez miydi hayatlarinda bir kere bile bir kizla elele tutusmus olmayi, kizin gamzesinden bir opucuk almayi? Onlar da ister miydi boyle ruhlarinin kaduk kalmasini, cinselliklerini normal yollarla yasayamadiklari icin boyle sapkinliklara yonelmeyi?

Bu konuda ders verecek degilim, her sey meydanda zaten. Kadinsiz bir toplum ancak boyle bir toplum olabiliyor. Ruhlari, kisilikleri, benlikleri kirpilmis, ne gencliklerini, ne de yetiskinliklerini insanca yasayamayan ve yasayamayacak milyonlar. Yarattigimiz toplum bu iste.

Son not: Ayni hafta icinde iki farkli arabadan inersen bana kotu gozle bakarlar diyorsun ya... Ben bu toplumun yuzune tukureyim. Bunun cahiliye devrinden ne farki var, ha dogar dogmaz canli gommussun, ha her gun gommussun boyle. Aglicak gibi oldum resmen. Ben donmem boyle Turkiye'ye be.

Sadece "İnsan" dedi ki...

Mesele "mahalle baskısı" veya siyasi düşlünce değil korkulardan emin olamama ve neden "bizim çocuklar değil" düşüncesi. Biz birbirimizden korkutuğumuz ve korkularımızdan dolayı bizrbirimize saldırdığımız sürece de bu baskılar çeşitlenerek artar. Ne akp ciyim chp hatta çok sevdiğim bir söz vardır "Ne sağcıyım ne solcu futbolcuyum futbolcu" hayatım boyunca her iki taraftanda kabul göremedim ama üzgün değilim arada olmak çok da kötü değil hatta bir tek kötü tarafı var her iki tarafında yalnışlarını görmek. Neyse bana ne bundan. Yazınızı beğendim ondan bir şeyler karalıyayım istedim.
Son not: Her ne kadar ortalık malı görüntüsü çizmiş olmam da çükümü koparmayın. :))

Adsız dedi ki...

bende aynı yazıyı okudum ama konuda akp ile ilgili olumlu yada olumsuz bi yargıya varamadım...yıllardan beri gelen klasik lafların sebebini belirtmiş pucca..sen buna mah baskısı dersin o başka bişi...
oturma organını ekrana dayamayalım lütfen

delikbeyin dedi ki...

doğru bir yazı. çünkü kadına uygulanan bütün baskıların, bütün ezmelerin, bütün ikinci plana itmeye çalışmaların sebebi erkeklerin kadını sadece sikilecek ve hizmet edecek bir varlık olarak görmeleridir. yolda gördüğün açık giyinmiş bir kadına "ağzına veririm" demek nedir lan? sikişemeyince bir kadına bunu söylemek normal mi oluyor? uzun süre cinsellik yaşamamış bir kadın niye gördüğü seksi bir erkeğe "amıma koy" demiyor? ortada bir kurban varsa o da kadınlardır. kurban edenler de erkeklerin boktan libidolarından başka bir şey değildir. bakirelik denen mallığa da değinmek isterdim ama o da sonraya artık. bu konuyu çok güzel anlatan "right to rape" diye bir şarkı vardır clawfinger adlı grubun söylediği, dinlemenizi tavsiye ederim. ha bir de, benim alakam yok ama, şu blog ilginizi çekebilir: http://bizerkekdegilizinsiyatifi.blogspot.com/

sake dedi ki...

nasıl yani ya? ben bi kısma çok fena takıldım, apartman imza toplayıp sizin eve kimi sokup kimi sokamayacağınıza karar mı veriyor? napıyor peki dinlemezseniz? apartmandan mı atıyor? sonra siz gidip bu insanların yüzüne mi bakıyorsunuz? bilmiyorum da, benim yapacağım çirkefliğin haddi hesabı olmazmış gibi geliyor.
(Zaten otobüste de yer vermem içimden gelmezse. Öyle de adi bi insanım.)

noralya dedi ki...

Dediklerine aynennn katılıyorum Pucca. Şerif Mardin'in ortaya attığı bir kavramı onun demediği şekilde yorumladılar, şişirdiler. Sonra da "Mahalle baskısı yoktur" dediğinde rahat rahat "Hadi yavrum, yürü Arabistan'a" edebiyatı parçalıyorlar. Hadi bunu geçtim. Siyasi olarak AKP'ye karşı olmak, ondan korkmak filan tercih meselesi. Fakat ben bu "Organ baskısı" kavramını çok tuttum. Diğerinden çok daha doğru teşhis getiren bir kavram.
"Çağdaş" teyzelerin algılamalarına gelince, Rasim Ozan Kütahyalı da seninle aynı şeyleri söylüyordu.

Ozge dedi ki...

Bu yazıyı ben yazmışım gibi katılıyorum. Bir de anımı anlatmak istiyorum: geçen yıl Madrid'de bir ay kalmıştım ve tüm ay boyunca sadece ve sadece bir kez bana laf atıldı. Kim? Tabii ki bir Türk tarafından! Nereden anladın dersen, adamın bana sanki çıplakmış gibi bakışı, ayrıca sanki çelme takacakmış gibi ayaklarını uzatması filan... ispanyolca konuşmasına ve tipinden de belli olmamasına rağmen anında anladım!(Türkçe cevap verdim: "sen Türksün di mi!" diye) Komik oldu neredeyse ama acıklı da.. Artık sıtkım sıyrıldı benim... İstiklal'de yürürken hırt bir herifin sadece varolduğunu fark etmek bile onun seni takip etmeye başlaması için yeterli.En çok da geçerken kulağına yalıyım filan diye fısıldayanlara dayanamıyorum. Geri dönüp bir şey söylesen sanki sen onlarla konuşmaya çalışıyormuşsun gibi yılışmalar filan..
Böyle bir hayat yaşıyoruz, ama bazı kadınlar diğer kadınların başörtüsüne takmış durumda. Bunu da anlamıyorum.

Ahmet Çavdar dedi ki...

dindar kadınlar seni uyardıklarında onlara kimse bana karışamaz, herkes özgürdür gibilerinden çıkışmandan çekinmiş olabilirler.. chp li kadın daha cesurmus

servis dedi ki...

Paylaştığınız bilgileri sıklıkla takip ediyorum ve bu bilgiler çok hosuma gidiyor . Büro mobilyası olarak paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

servis dedi ki...

Sitenizdeki bilgiler sade ama ilginç bilgiler . Bu paylaşımızda da bunu görüyoruz . Büro mobilyası olarak paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

Yorum Gönder

hıı bi sen eksiktin

 

PuCCa- düşünce © 2008. Design By: SkinCorner