31.10.2008

Hadım

Hüseyin Üzmez olayına yüzeysel baktığım anda, var bunun altında bişeyler diyordum, ama o sıçtığımın suratını görünce bu itoğluitte var asıl pislik dedim... Herifi bıraktılar bide üzerine bırakma nedeni olarak da, kızın bu durumdan etkilenmediğini söylediler.. Allah hepsinin belasını versin... Nasıl etkilenmez bir insan böyle bir olaydan, bu nasıl bir dava, nasıl bir iğrençlik ne lanet bir olay..
Bunun hazmı kolay olmadan o opera sanatçısı hayvanın yaptıkları "hepsi bir gün nasıl olsa kadın olacaktı" tüylerim diken diken oldu bunu duyunca.. Kızları takip edip, kapı kilitlerini kaç kez çevirdiklerine bakarak evde yalnız olup olmadıklarını anlıyormuş... Tecavüz ettikten sonra da koli bandıyla bağlayıp, yanlarına bıçak bırakıyormuş.
Konservatuar öğrencisi kızın birine tecavüz etmiş, ama beraat etmiş.. Beraat etme nedeni ise, kızın bakire olmaması ve altında kot pantolon olması (?) Kadının altında kot varken erkeğin tecavüzü sayılmıyor yani.. Çünkü kotu çıkarmak zormuş.. Bok zor! herif kafasına koysun bakalım üstte başta kot mu kalırmış? Hem tecavüz bu, bıçağı dayadı mı herif boynuna kız korkudan da o pantolonu çıkartır.. ama bu işte tecavüze girmiyomuş.. haa bide bakire olmaması.. Höstt yani ya.. Bakire değilsin diye canı isteyen oraya girer çıkar adalet karışamaz bu işe yani... Sokayım ben bu adalete.. adamı salmışlar işte o sırada dışarı, oda babam emniyet müdürü bana bi bok olmuyor diye gördüğü her küçük kızı kadın yapmak için canla başla çalışmış... Tecavüz etmiş olduğu kişilerin sayıları da daha artabilirmiş..
O çocukların hayatları boyunca çekecekleri sıkıntılar, rüyaları, korkuları, yaşadıkları her an her saniyeleri, bu götveren herifle dolu olacak..
Pedofoli bir hastalıkmış,(sikerim ben böyle hastalığı, abi hastalık dediğin grip olur, sistit olur bilemedin kanser olur bu nasıl bir hastalık nasıl bir beyin çocuğu çekici görebilir) bu hastalığın bir tedavisi yokmuş.. Yani bu adamlar hapishanede şişlenmezlerse çıktıkları zaman gene çocuklara tecavüz edecekler.. Madem öyle abi hadım edin bu köpekleri.. Adamların en değer verdikleri, uğruna hapis yatmayı göze aldıkları küçücük çocukların canına kıydıkları organı ellerinden alın.. Bana kalsa asın pezevenkleri, direk kafalarını kesip köpeklere yedirin derim de.. Yine de en iyimser halimle düşünmek istiyorum, hadım bunlar için en iyi çözüm gibi geliyor...
......
Herifin sanatçı olması nedense medyanın daha fazla dikkatini çekti ama ben bunda "aaa ooo hadi canımlık" bir durum görmedim.. Sanki sapıklık sadece fakirlere cahillerin yaptığı şey gibi bir durum oluştu..
Sokakta inşaat işçisinden korkuyoruz ama yanımızda duran üstü açık BMWden zarar gelmez diye düşünüyoruz.. Çünkü sapıklık bile bizim gözümüzde paraya bakıyor.. Oysaki ne siyasetçiler, ne zenginler, ne aile babaları gibi görünen heriflerden neler çıkıyor..
bi postta demiştim ya:
Bir gün alt komşunuz annenizi öldürüp küçük kardeşinize tecavüz edebilir, babanız bir gece yanınıza sokulabilir, çocuğunuzla ilgilenen bir akrabanızın kötü niyetleri olabilir, hergün size süt bırakan kapıcınız çocuk sevici çıkabilir.. Olmaz olmaz değil, bunlarda başlarına gelmeden önce etraflarındakileri normal insanlar zannediyorlardı.

13 yorum:

Kimim Ben dedi ki...

Kişisel yorumum : http://hakanbaysal.blogspot.com/2008/10/beddua.html

Brajeshwari dedi ki...

bu yazılarını, günlüğünden daha çok seviyorum Pucca...

Adsız dedi ki...

haberlerin yarıya yakını kim kimi düdükledi oldu..bu düdükleme haberlerin çoğuda zorla düdüklemeyle ilgil olmaya başladı..
iki ihtimal var..eskiden de önümüze geleni zorlada yada zevkle düdüklüyoduk ama herkes birbirine 7/24 namaza gittim gelicem numarası çekiyordu, yada amerika son yıllarda hormonlarımızı azdırıcı gaz salgıladı hepimiz azdık kudurduk...bu komplo teorisi daha mantıklı be...

kostak

kenankarci.blogspot.com dedi ki...

Bence Pucca düşüncede olmamalı. Çünkü Pucca yaşamın ta kendisi. Kendi doğasında her renk olan Pucca'nın bazı renkleri beğenmemesi gibi bir şey bu... Zengin, yoksul arasındaki ayrımı yakalaman çok hoş... Yine de seni yaşarken izlemek güzel

fatiharat dedi ki...

Son paragraf insani sineklendirir ama?

Etrafinda mis gibi insanlar olan, normal ve guzel bir hayat yasayan ama paranoyak bir insan, ya da; pembe gozluklerle polyanna gibi tehlikeli insanlarin icinde dolasan bir insan...

Tam zit yasamisiz hayati belki bu yasimiza kadar. Sakin, tehlikesiz, arkasindan hicbi tanidigi tarafindan kucuk oyunlar bile cevrilmemis bir bireysem eger, sagdan soldan duydugum kotu insanlar dahi ozlerinde iyidirler aslinda, kosullar ona kotulugu verdigi gibi yine kosullar ozunu de ona geri verebilir dusuncesini merkezime koyabilirim?? Saf, aptal mi olurum???

Tam tersi gecmise sahipsem eger ki, bir refleks olarak normal bir sekilde, ki bence bu psikolojik bir sorundur ayni zamanda, herkesin kotu olabilecegini, bana karsi, bana zarar verebilecegini merkezime oturtursam, aslinda bu korunma mekanizmasinin dogal olarak beni mahkum edecegi bir kotuluge de sahip olmaz miyim???


Simdi tutup amcamin, kuzenimin sapik olabilecegini ve cocuguma zarar verebilecegini dusunursem, bu manyaklik olur. Cunku ben onlari taniyorum. Ki bu yazinin ana konusu olan kisiyi 5 sene once televizyonda gordugumde, yine sapik diyordum, ki bu moddaki kisilerin zaten istisnalari disindakilerin hepsi sapiktir.

Insanlari tahlil edebilmek aslinda cok ta zor degildir, karsinizdaki kisi cok ta seytan olmadikca. En azindan ana hatlatini anlarsiniz, tedbiri kolayca koyarsiniz. Koyamadiginiz durumlar, ki yasayan cok insan var, gasp veya tecavuz olarak adlandirilir zaten, fiziksel guc yoksunlugu da korunmayi engelleyen faktorlerden biridir. Bazi durumlarda bu noktaya gelmeden once yapabileceginiz seyler vardir, belki bazi hatalariniz bile -ki hicbir hata tecavuzun mesru olmasi demek degildir yanlis anlamayiniz-, bazi durumlarda yapabileceginiz hicbirsey yoktur, tamamen hayvanliga maruz kalirsiniz...

Saptim mi konudan bilmiyorum, afedersiniz ama, bu ve bu tip adamlarin sapik olduklari gozlerinin icinden belli ki, konusma tarzlarindan belli, sokakta gordukleri liseli ve el ele tutusmus bir genc cifte verdikleri tepkiden belli, ekstra bir tedbir almaya gerek yoktur ki, uzak duracaksin, ben o kizcagizin ailesininnde...

Kizcagizin yapabilecegi hicbirsey yok, bu saatten sonra nasil bir yaklasim sergilenmesi gerektigi ise apayri bi konu...

Insanlarin boyle kotu olabilmelerinin sebebi ise bu iliskiler, bilgiyle elde edilmemis ama bilgiymis gibi guvenilen ve inanilan bircok yobaz inanc, sacma sapan siyasal ve ekonomik sistem, rant... kisaca egemen sistemlerin bircogu...

bireysel cabalar bir ise yarar mi???

hic sanmam...

ama bu herifin sapik oldugunu, tehlikeli oldugunu 5 yil once de biliyodum, daha ilk gordugum anda, onu ilk dinledigim anda da anladim...

siz daha yeni mi anladiniz, kucuk bir kiza tecavuz edince mi???

daha neleri var bildigim gordugum bunun gibi, siz onlari da mi hala gormuyorsunuz???

Peki sorumlu yine bu insanlar mi, yoksa onlara "sunu yapmalisin, bunu yapmalisin, boyle bi insan olmalisin, nefis, cart, curt..." diyen ve egemen olup yonlendiren denyolari barindiranlarda mi, bizde mi, tarihte mi???

ufff, cok zor cok... olur ama zor...

Adsız dedi ki...

"sokakta inşaat işçisinden korkuyoruz ama yanımızda duran üstü açık BMWden zarar gelmez diye düşünüyoruz.. Çünkü sapıklık bile bizim gözümüzde paraya bakıyor.."

o senin kendi sapikligin olmasin? hani mesela BMWliyi adam sanmak, adami spermle cocukla bir tutmak, olmadik travmalardan hikayeler uydurmak, dijital aglaklik formatinda ilgi ikinmak?

Stenly dedi ki...

o zaman okumayın şu kızın günlüğünü. yukardaki adsıza söylüyorum, ezbere biliyolar bütün yazdıklarını, kıza fazla yorum geliyor diye kıskanıp nasıl ona fazla yorum gelir diye birde sorun yaratıyorlar. geliyosa geliyor. sizi ne bundan. herkes kendi sayfasında ötsün. puccayı koruduğum falan yok ama, kimseye sataşmadan etmeden bu kadar ilgi çekti millet kıza sataşarak prim elde ediyor, bide aşağılamaları sinir bozucu.
Yazdıkları yalan olsa bile bence harika şeyler yazıyor. bir kere okurken onunla birlikte gibi hissediyorsun. o dramatikleştirme dediğin şeyleri okuyup tüyleri diken diken olmayan hiçkimse yoktur. Sen ondan çok mu iyi yazıyorsun sanki? yazamıyorsun ki kimse seni okumuyor. elbette sevmediğim yönleri var bu kızın mesela düşünce blogunu sevmiyorum. tam bir akp hastası gibi geliyor ama gel görki tutup bunu sen şöyle iğrençsin böyle iğrençsin yada bloga taşıyarak onu okuyan insanlar salaktır demiyorum.
Msn konuşmalarını koyup blog açan insanlar var onları okayanlar bile varda bırak puccayı da okusunlar.
Beğenmiyorsan da okumayacaksın. bu iş bu kadar basit.

Adsız dedi ki...

okuyorum, begenmiyorum, yorum da yapiyorum. eee?

İsa GÜNEŞ dedi ki...

Beden ve ruh sağlığını bozmadan tecavüz sanatı ... yazarı Hüseyin Düzmez... çok komik...

Adsız dedi ki...

haklisin, yerden goge haklisin, boyle adamlari hic ugrasmican direk asican... once hadim eidcen sonra asican... ne bunlar insan mi yaratik mi, insan musvettesi mi...
coluk cocugumuzu Allah boyle musvettelerden korusun...

noname.morosophe dedi ki...

biz küçükken saklambaç oynardık. Ben küçücük bir şeydim. Serdar abimiz ne zaman saklanacak olsak beni kucaklardı, beraber saklanırdık.. Çünkü benim minik bacaklarım 100 kadar sayılana kadar saklanacak yer bulamazdı.Hiç kimse tedirgin olmazdı bu durumdan..Şimdi sokakta oynayan çocukalrın yanına onlardan 2 yaş büyük biri gelse dikkat kesiliyorum,en küçük bir terslikte aşağı inmak için ayakkabilarım hazır.. Bu paranoyadan tiksiniyorum.. Güvenmek diye birşey vardı eskiden.. Hangi şerefsiz onu çaldı...

Kontrgerilla dedi ki...

İyi Günler;
Ben bu yazınızla alakalı olarak birşeyler söylemek isterim:
Örneğin 3 kız kardeşim var ve kız çocukalarını çok seviyorum. Ama açıkcası millet yanlış anlamasın diye çocukları sevmem, mesela yanaklarını sıkmam çok daha zor oluyor. Millet çocuk sevici damgası vurmasın diye... Ne yazık ki

Gürkan Gür dedi ki...

Bu yüzden hapisteki kitleye bir sempati duyuyorum. Böyle bir hayvan girdiği zaman içeri (çoğu kez) çıkamıyor. Thanks Buddy!

Yorum Gönder

hıı bi sen eksiktin

 

PuCCa- düşünce © 2008. Design By: SkinCorner