16.01.2009

Bu Tuncayların hepsi mi böle bi garip anacım

Gün geçmiyor ki bir Tuncay ismi daha ülkede "off beynimi sikti bu ne diyo" etkisi yaratmasın..
Küllü bakır saçları, hacıdan dönme haham havaları, sadece bayramlarda aradığı anasının gözyaşları, trtden aldığı 15bin doları, haa bide veli küçüğün sol şeyiydim, bu ülke şöle böle ergenekon tepemizde kaçııınnn naraları...
Hiç üşenmedim o kayıdı tam 5 kere dinledim.. Bana açıkçası söylediği şeyler çok deli saçması gibi gelmedi.. (tarkan gözlüğü mesela hiç saçma değildi)
Bazı satıraraları vardı ki.. keşke dedim bunu bu herif söylemeseydi.. yeni şafak, fetullah, ardından hahamlık, veli küçük.. off off off yani.. Bu adam nasıl ciddiye alınsın ki..
Hepsini bırak, sabancı suikasti, ıraktaki okullar, apo fotoları.. bunların hepsi arasında herşey benim gözümün önünde oldu diye basbasbağırıyor adam.. Herşeyi görmüş geçirmiş, askeriyenin içini dışını vıccığını biliyomuş..
aylardır bangır bangır bağrıyor, "vay efendim çıksın ergenekon gazetecileri" diye.. Çıldırıyor herif, ben bişeyler biliyorum, ülke benim ellerimde hatta diye deliriyor.. Köşe yazarlarının onu "aaa estafurullah ben ergenekoncu değilim ayy ben daha ergen bile değilim" diye yazmaları dışında ipleyen olmuyor..
Ve en son sorgu kayıtları ortaya çıkınca (!) bizimki bir rahatlıyor.. "anamm, anaaam gözü yaşlı anamm ağla bana dua ett" diye trt den anasına mesaj gönderiyor...
Yani bu kadar çok şey bilen birini neden öldürmüyolar ki..
Yoksa "bizi öldürmeyen şey güçlendirir" şeysiyle mi sıvazlıyorlar arkasını tuncay güneyin...

Çocuğumun adı asla tuncay olmayacak.. tayyip olur, abdullah olur, baykal olur, bülent bile olur ama tuncay olmaz.. Antipatik isim..

5 yorum:

OpethMania dedi ki...

bu ülkenin "tuncaylara"ihtiyacı yok hoş tuncay şanlı fenerde kalsaydı iyi olurdu....onlarsız da gayet açık seçik bir bildiğimiz var ki bu ülkede kendi kendine görev edinmiş allahın cahil askerleri akademisyenleri ve de doğuştan kendini görevli belki (mesih bile zannetmişlerdir) sanan insanlar eliyle yapılan demokrasi katliamları hukuk katliamları olduğu gayet ama gayet kimsenin inkar edemeyeceği,en azından vicdanın,olduğu çırılçıplak ortadadır...hiç birinin hak hukuk ve mazlum vatandaşlar adına cezasız kalmaması dileğiyle...

Arzu Breda dedi ki...

Bu "Tuncay Güney" denen adamın sözlerinden hareketle iş gören adamlara ne demeli?

40-50 yıldır göz önünde her yaptığı veya yapmadıkları ortada olanlar için söyledikleri nedir?

Kendisini o kadar sevmesem de, Baykal'ın ne yaptığı ve attığı her adımı bile, bütün millet değilse bile, binbir taraflı veya tarafsız medya biliyor. Şimdi, biz Baykal'ı Tuncay'ın dedikleri ile mi sorgulamamız gerekecek?

Peki, niçin F.Gülen ve cemaati için konuşmuyor? Onlara niye hiç toz kondurmuyor? Onun ve onların hakkında hiç mi bilgi sahibi değil? Sadece, diğerlerinin peşine salınmış bir ajan mı, bu Tuncay denen zibidi?

Bitse de kurtulsak şu davadan da, kim suçlu, kim suçsuz ayrışsa, bizde rahat etsek.

Adsız dedi ki...

herseferinde vay anasınııı diom
sonra yok olm bee..bi adam 35 yaşında bukadar çok şey görmüş geçirmiş olamaz..görsede geçireni çok olur diyorum...
ama ipne nasıl güzel anlatıyo ya... böyle bağlarını falan kuruyo..
ulen insanın yiyesi geliyo o yandan sallanan kukileta saçlarını...

Adsız dedi ki...

herseferinde vay anasınııı diom
sonra yok olm bee..bi adam 35 yaşında bukadar çok şey görmüş geçirmiş olamaz..görsede geçireni çok olur diyorum...
ama ipne nasıl güzel anlatıyo ya... böyle bağlarını falan kuruyo..
ulen insanın yiyesi geliyo o yandan sallanan kukileta saçlarını...

Adsız dedi ki...

herseferinde vay anasınııı diom
sonra yok olm bee..bi adam 35 yaşında bukadar çok şey görmüş geçirmiş olamaz..görsede geçireni çok olur diyorum...
ama ipne nasıl güzel anlatıyo ya... böyle bağlarını falan kuruyo..
ulen insanın yiyesi geliyo o yandan sallanan kukileta saçlarını...

Yorum Gönder

hıı bi sen eksiktin

 

PuCCa- düşünce © 2008. Design By: SkinCorner