30.01.2009

Hey sexy Tayyip

Sonra bana diyolar ki "Ayy iğrençsin PuCCa, başbakanın neresi çekici"
Abi o sexy olmasında kim olsun.. Adam aldı başını gitti ya Davsota, biz kanalcanak izlerken ekrandan waasshh dedim şerefsizim.. Abi kıpkırmızı oldu herif, saçtı saçtı saçtı kelimelerini, o kendini dürtükleyen herifin parmağını kırmadığına şükrettim.. Bi daha ben gelmem davosa dedi ve gitti.. Emine Erdoğan çok şanslı hatunsun..
Sonra bana diyolar ki. "vatandaşa ananı da al git" dedi
Ulan kimsenin gıkını çıkarmadığı, herkesin el pençe divan durduğu, astığından kestiğinden sual sorulmayan peresin ağzına sıçmış herif daha neyden bahsediyosunuz ki.. Sinirlerine hakim olamamasını strateji sanıyordum her zaman.. Yani ne zaman bir dalgalanma olsa, mutlaka ortaya Başbaşakanın gafları çıkardı..
Ama bugün anladım ki, bu adama hastayım ben.. siyasetine, cartına, curtuna değil kendisine hastayım..
Bana bak peres, 23 dk konuşarak, benim oğluşumun canını sıktın.. seni döverim ben. Sende bana bak moderatör, düzgün oyun oynayın, uslu uslu taraflı maraflı davranma seni de annegillere söylerim.. Oyununuz bittikten sonra gelinde size reçelli ekmek vereyim.

11 yorum:

Arzu Breda dedi ki...

"Oyununuz bittikten sonra gelinde size reçelli ekmek vereyim."

Puccacım, gerçek çok şahane bir oyun oynadılar. Tiyatroda daha böyle bir oyun seyretmedim desem yeridir.

Oyunu ayakta alkışladım. Hele Tayyip'in oyunu mükemmel ötesi... :)))

Accup dedi ki...

one minutes! one minutes! dağılın uleyn!!

haccecan dedi ki...

bende bayıldım... gerçekleri böyle çatır çatır söylediya... herkesin içindekileri söyledi.. söyleyemeyeceklerde baktı öyle arkasından...

Redirection to Life dedi ki...

Ardından bin bin özür diledi, ama o hareketi yaptı ya gerisi mühim değil yani ama o şerefsiz sunucu hakkaten tayyib mayyibden ziyade bir TC liderini o şekilde susturmamalıydı, iyi oldu evet..
aa bu arada seçimler geliyor değil mi?

Redirection to Life dedi ki...

"gerisi mühim değil yani öyle mi?" olacak ordaki bir cümle.. Kinayesiz kalmış anlam düşüklüğü olmasın :P

Adsız dedi ki...

lem puğa bu tayyip senin pucaysam günahım neydeki şiiri okumus olmasın...
lem yohsa yeni dünya düzenine senmi şekil verion puğa...popon kalktı dimi..yoh len şaka yaptım

siyah

Demirbey dedi ki...

"tayyiiiip!Kötü konuş bana kötü konuş"

madafaka dedi ki...

aldığım duyumlara göre "muhafazakar bıyığı fantezisi"ni yaratan adammış. çok illegal yollardan yapmış bunu.

muhaber dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
muhaber dedi ki...

bu yazıyı okuduktan sonra şunu anladım: benim yerim pucca günlük değil, pucca düşünce'dir :)

buraya daha çok yazsan keşke.

renovatio713 dedi ki...

o kadar hoşuma gitmişti ki, o gece sabaha kadar (7-8e kadar) tekrar tekrar izledim. her defasında içim ayrı bi gururla doluyordu. hele havaalanında karşılayan 10binler.

Yorum Gönder

hıı bi sen eksiktin

 

PuCCa- düşünce © 2008. Design By: SkinCorner