22.04.2009

Ben bugün köşe yazarı oldum

AKP'nin aldığı oylara şaşırıyorlar, bende şaşıranlara şaşırıyorum.
Sakın burdan AKP'ye oy verdiğimi düşünmeyin.
Yemin ederim vermedim, iki gözüm önüme aksın, ekmek musaf çarpsın vermedim.
Yandaş medya şimdi yazacak benim için, "Fetullah hocamızın sözünden çıkan kişi" diye
Yazın dostlarım yazın kaleminizi rahat tutun. Ama unutmayın, bu kokuşmuş yerde ben o örtüleri savunuyorum. Ama AKP'li değilim, Valla billa tella.
...
Bugün Dubai yine günlük güneşlik. Tam sex yapma havası var dışarda. İnsanın çocuğu olunca belli kısıtlama yapmak zorunda kalıyor hayatında. Gelen mailleri okudum, okuyucularımdan biri yazmış, "Sizin gibi Dubai'de sevişmek istiyorum diye" Böyle mailler gelince mutlu oluyorum. Türkiye ben gittikten sonra çok değişti çünkü, çok saldı kendini... Dönün diyorsunuz bana biliyorum ama dönemem..
....
Sevgili Başbakan'ın söylediklerini çok düşündüm, ben tam düşünürken sağ tarafımdaki telefonum usul usul çaldı. Hilmi Özkök telefonun diğer ucundan, o tok, o babacan, o hisli sesiyle biraz mağrur biraz gururlu tavrıyla "Hergün yazılarını okuyorum, bu ülkenin senin gibi dürüst kalemlere ihtiyacı var, sen bu dünyaya gelmiş geçmiş en harika adamsın, gözünün yağına iki yumurta kırayım" dedi. Bende ona o şen, o kırgın, o gururlu ve anlamlı kahkamı atarak "Ayıp ediyorsunuz paşam" dedim. Telefonu kapadıktan sonra düşündüm. Ben gerçekten de böyle birimiydim.
.....
Bir bidon

Bir bidona

Gel beraber

Bidonistanda

Bir bidon dükkanı kuralım demiş
...
Dün gece eşsiz bir ödül gecesine gittim. Bana tadı damağımda kalan bu geceyi yaşattıkları için, Yapı Krediye, Beyazevler Mahallesi Muhtarına, Halk Sigortaya, Soloman balıklarına ve Sezen Aksu'ya teşekkür ederim.
Eşsiz güzelliği ve başdöndürücü zerafetiyle başladı gece. Sıcaktı, hepimizi tirtirtitreten bir atmosferi vardı. Üzerimdeki gerginliği atmak için, afrikalı çocukların dişleriyle şekil veredikleri kadehler içerisinde sunulan Mosmosyoefoum şarabından bir yudum aldım. Sonsuz uçurumlara yuvarlanırken, bu şarabın Akmerkez'de satıldığını bana söyleyen Mosmosyoefoum Şaraphanesinin sahibi, Branid Götveren adlı beyfendiyle muhabbet etmeye başladım..Herşey o kadar muhteşemdi ki, yazmaya kelimeler yetmez. Bu şarabı mutlaka denemelisiniz.
...
Bu yazıyı Paris'ten yazıyorum. Ne oldu şaşırdınız mı eşşek taşşakları? Paris sokaklarında gezerken aklıma birşey geldi, şimdi bizim cemiyettekilerin aklına birşey gelmez genelde. Onlar hep aynı şeyleri yazıp çizdikleri için, benim aklıma gelen şeyler hep garip gelir onlara. Galatasaray Lisesi'nde okurken Fransızca dersleri çok güzel geçerdi. Uzun bacaklı diri göğüsleri olan maîtresse d'école ağzından çıkarttığı kelimeleri su gibi ezberlemiştim. Şimdi bizim camiadakiler Türkçeyi zor bildikleri için burda sözlük görevinde bulunayım "maîtresse d'école" kadın öğretmen demek. Öğrenin bunları, sadece tek dil bilmekle insan olunmaz.

20 yorum:

SarhoşKedi dedi ki...

ahahah, gerçek gibisiniz madam!

Adsız dedi ki...

ahmet hakan, ayşe arman, onu bulamadım yılmaz özdil olabilir, bekir coşkun, hıncal ve en iyisi engin ardıç. pucca bilenle yemeğe çık :D

Toph dedi ki...

Süper! Bayıldım:D

Adsız dedi ki...

puccaaa 23 nisan'in kutlu olsun...

Digital Kelebek dedi ki...

Ah Pucca..
Süper benzemişler:)

Özgür Ceren Can dedi ki...

yaşasın pucca-düşünce!

EDA dedi ki...

sondan bi önceki ertuğrul özkök bence,fransız kültürüyle şarapla kafayı sıyırmıs o var.

cem dedi ki...

ayşe arman, ertuğrul özkök, yılmaz özdil, şenay düdek, engin ardıç.

batum dedi ki...

ahaha çok başarılı olmuş çook:)

ahmet hakan
ayşe arman
ertuğrul özkök
yılmaz özdil
son ikisini çıkaramadım.. :=)

Adsız dedi ki...

ahbirzamanhatasıanladımyanlışyerdeyanlışbirkadınsevgilimfarkındaydımistediğingibiolamazdımaffetneolursunüzülmehemenunutursungitmekzorundaydımkendimibıraksamdaruhumkaçarbugönüldivaneheraşkaahkonargeçervalizimdoluyineaşklarlaanılarlayolaçıktımsonsuzayrılıklarlaöylebiryalnızlıkkiyıllaryorulduacılarpişmanlıklarvebenyollarda

Değiştir*

yeminettimüstüneensevgilişeylerinsenenindesonundabenimyarimolacaksınyüreğineyazıldımbekliyorumsıramıkalptenkalbedolaşgelbendesonbulacaksınaldırmamgeçenzamanageçsinvarsınneçıkarömrümdenhergünbiryazalsınbananeyüzündekiçizgilerdensenenindesonundabenimolacaksınhaydigülegülegituğurlarolsunyolunbiryerindeelbetyorulursunkendimisaklıyorumvakitgelincesenbenibulursun

Değiştir*

uzunincebiryoldayımyürüyorumgündüzgecebilmiyorumnehaldeyimgidiyorumgündüzgecegündüzgecegündüzgecedünyayageldiğimandayürüdümaynızamandaikikapılıbrhandagidiyorumgündüzgecegündüzgecegündüzgeceikikapılıbirhandagidiyorumgündüzgecegündüzgecegündüzgecegündüzgecedüşünülürsederinceuzakgözükürgörünceyolbirdakkamiktarıncagidiyorumgündüzgecegündüzgecegündüzgecegündüzgeceyolbirdakkamiktarıncagidiyorumgündüzgecegündüzgecegündüzgecegündüzgeceşaşarveyselişbuhalegahağlayangahigüleyetişmekiçinmenzilegşdşyorumgündüzgecegündüzgecegündüzgecegündüzgece

Değiştir*
adamolmazdedinsendenadamnedirdedimiçimdenfarketmezdideğişseydimgüvenseydimyadasalıverseydimgitgideceksenbeklmefarklıdeğilsinsendegideceksenbeklemegitgideceksenbeklemebaşkabirşeysöylemegideceksenbeklemeartıkolmazdedinsenleçokeskittibenibuhikayetamamdedimtamamkabullafanlatılmazkigerçeğegitgideceksenbeklemefarklıdeğilsinsendegideceksenbeklemegitgideceksenbeklemebaşkabirşeysöylemegideceksenbeklemebenüşümemsengeçbenisıkıgiyinkandırmakendinibirşairinşiirindenibarettümbildiğinbüyükihtimallegitgideceksenbeklemefarklıdeğilsinsendegideceksenbeklemegitgideceksenbeklemebaşkabirşeysöylemegideceksenbekleme

*boşluksuzyazmakgüzelbirduygukendiminbilekesemediğibuhayatvebileklerimdahilbiroteldeşizofrenkaldımgitsemiydim?

yalnız dedi ki...

http://retrazos.jgwong.org/retrazos/pucca-in-love.jpg

Adsız dedi ki...

puğa hayırdır düşünmüyomusun artık...

VodviL dedi ki...

ahmet hakan
ayşe arman
ertuğrul özkök
hıncal uluç
engin ardıç

sayende okumayacam onları bir daha xD x ), harikasın pucca, ve sen ne bok yersin gerçekte gerçekten çok merak ederim.

Adsız dedi ki...

epic.

ısık07 dedi ki...

daha zaman bulup yorum yazamıyorum ama bi açılırsam naneyi yediniz

Adsız dedi ki...

Harika bir ironi :)

Adsız dedi ki...

pucca yardır gitsin,
aynen böyle cancişler dünyanın parasını kaldırıyorlar gastelerden. biri sex macerasını döktürüyor, öbürü halka hakaret ediyor, beriki iki satır okuduğuyla entellik yapıyor. sonra da diyorlar insanlar niye cahil zart zurt, yuh diyorum bende. adamın tirajı bilmem kaç bin, hergün bu gasteleri okuyan birinin bu köşe yazarlarını mongol olması kaçınılmaz.

Adsız dedi ki...

Bu Siteye gerçekten şaşırdım neler varmış böyle :D

Tv izle,Canlı Tv İzle
www.seyretsende.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Hi, this ωeekend is nice designed for me, because this oсcasion
i аm rеading this enormous informatіve piecе of writing here at
my hоuse.

my homepage SEOPressor V5

Adsız dedi ki...

What's up i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i read this piece of writing i thought i could also create comment due to this sensible piece of writing.

Here is my site :: SEOPressor V5

Yorum Gönder

hıı bi sen eksiktin

 

PuCCa- düşünce © 2008. Design By: SkinCorner