22.04.2009

Ben bugün köşe yazarı oldum

AKP'nin aldığı oylara şaşırıyorlar, bende şaşıranlara şaşırıyorum.
Sakın burdan AKP'ye oy verdiğimi düşünmeyin.
Yemin ederim vermedim, iki gözüm önüme aksın, ekmek musaf çarpsın vermedim.
Yandaş medya şimdi yazacak benim için, "Fetullah hocamızın sözünden çıkan kişi" diye
Yazın dostlarım yazın kaleminizi rahat tutun. Ama unutmayın, bu kokuşmuş yerde ben o örtüleri savunuyorum. Ama AKP'li değilim, Valla billa tella.
...
Bugün Dubai yine günlük güneşlik. Tam sex yapma havası var dışarda. İnsanın çocuğu olunca belli kısıtlama yapmak zorunda kalıyor hayatında. Gelen mailleri okudum, okuyucularımdan biri yazmış, "Sizin gibi Dubai'de sevişmek istiyorum diye" Böyle mailler gelince mutlu oluyorum. Türkiye ben gittikten sonra çok değişti çünkü, çok saldı kendini... Dönün diyorsunuz bana biliyorum ama dönemem..
....
Sevgili Başbakan'ın söylediklerini çok düşündüm, ben tam düşünürken sağ tarafımdaki telefonum usul usul çaldı. Hilmi Özkök telefonun diğer ucundan, o tok, o babacan, o hisli sesiyle biraz mağrur biraz gururlu tavrıyla "Hergün yazılarını okuyorum, bu ülkenin senin gibi dürüst kalemlere ihtiyacı var, sen bu dünyaya gelmiş geçmiş en harika adamsın, gözünün yağına iki yumurta kırayım" dedi. Bende ona o şen, o kırgın, o gururlu ve anlamlı kahkamı atarak "Ayıp ediyorsunuz paşam" dedim. Telefonu kapadıktan sonra düşündüm. Ben gerçekten de böyle birimiydim.
.....
Bir bidon

Bir bidona

Gel beraber

Bidonistanda

Bir bidon dükkanı kuralım demiş
...
Dün gece eşsiz bir ödül gecesine gittim. Bana tadı damağımda kalan bu geceyi yaşattıkları için, Yapı Krediye, Beyazevler Mahallesi Muhtarına, Halk Sigortaya, Soloman balıklarına ve Sezen Aksu'ya teşekkür ederim.
Eşsiz güzelliği ve başdöndürücü zerafetiyle başladı gece. Sıcaktı, hepimizi tirtirtitreten bir atmosferi vardı. Üzerimdeki gerginliği atmak için, afrikalı çocukların dişleriyle şekil veredikleri kadehler içerisinde sunulan Mosmosyoefoum şarabından bir yudum aldım. Sonsuz uçurumlara yuvarlanırken, bu şarabın Akmerkez'de satıldığını bana söyleyen Mosmosyoefoum Şaraphanesinin sahibi, Branid Götveren adlı beyfendiyle muhabbet etmeye başladım..Herşey o kadar muhteşemdi ki, yazmaya kelimeler yetmez. Bu şarabı mutlaka denemelisiniz.
...
Bu yazıyı Paris'ten yazıyorum. Ne oldu şaşırdınız mı eşşek taşşakları? Paris sokaklarında gezerken aklıma birşey geldi, şimdi bizim cemiyettekilerin aklına birşey gelmez genelde. Onlar hep aynı şeyleri yazıp çizdikleri için, benim aklıma gelen şeyler hep garip gelir onlara. Galatasaray Lisesi'nde okurken Fransızca dersleri çok güzel geçerdi. Uzun bacaklı diri göğüsleri olan maîtresse d'école ağzından çıkarttığı kelimeleri su gibi ezberlemiştim. Şimdi bizim camiadakiler Türkçeyi zor bildikleri için burda sözlük görevinde bulunayım "maîtresse d'école" kadın öğretmen demek. Öğrenin bunları, sadece tek dil bilmekle insan olunmaz.

13.04.2009

Çağdaşlığımız 14 yaşında bir ergenin parmakları ucunda

14 yaşında mastırdan beyni bulanmış bir çocuğun, Koskoca Türkiye'ye interneti yasaklattırması. Ardından counter oynaması ne güzel birşey.. Düşünsene yeni nesil kahramanı kendi vatanında, ama milletin haberi yok.. Sabah okula gidecek, ödevini yapmadığından paparı yiyecek hocasından.. Ama bilse adam o çocuğun koca bir ülkeyi resmen dize getirdiğini..
İşte biz o kadar Büyüğüz, Biz varya kralız bu dünyada.. İngiltere falan bize kıl oluyor, çünkü yaraları var.. Damarlarımızdaki asil kan falan filan offf diyorum ben.. Ama işte o büyüklüğümüz, 14lük bir salağın parmakları ucunda.. Onun vicdanına bağlı bizim dış dünyaya açılmamız.. Yoksa işte böyle oluyoruz.. Onlar bizle dalga geçip, kendi aralarında videoları paylaşıyorlar.. "Jackk oğlum korkma lann keraneci, salak bu millet onlar görmüyo bunları.. kendilerine yasak etmişler uhahaha" diyip bizi mavraya alıyorlar.. Biz ise burda, neee gay mi denmiş et etet şikayet et, diyarbakıra ett orası iyi hemen yapıyo aaaa yapıyoruz.. linkini dağıtt herkese, dur msnimde 79 kişi var, hepsine yollim.. Türksenn bunu şikayett et taaammmıı!!!
.....
ADD sanırım, masalarında çayları, cumhuriyet gazeteleri, ülker ürünü alanları cezalandırdıkları elektirikli sandalyeleri ve camdan yapılma Atatürk biblolarının olduğu mekanlarında canları sıkıldı.. Bu seçimlerde de çok etkili rol oynamayınca.. "hacı tamam herşey güzel, mekan sıcak, kalorifer falan iyi gidiyor.. Aydın Doğanı'n kanallarını da izleyebilirsiniz diye karar çıktı.. eğleniyoruz yani ama bişeyler yapalım, insanları kendimizden soğutalım" dediler. girdiler internete.. Sonra "ooo tamam yaa, google bile anında kapanır.. zaten bizim bi işimize yaramıyor.. Bu millet malın teki, koyun gibiler, 3 gün ağlar ergenler.. sonra susarlar.. Atatürk falan derken, birde karışır ortalık.. Bu işe karşı çıkanlar.. nee yoksa yoksa sen, diyerek devamını bile getiremeyeceği cümlelerle tırsıtılır.. Sıkıyosa biri desin neden kapatılıyor diye, hemen atlar bizim sazanlardan biri, 'Atatürkçü diilsin, Akplisin sen.. Nasıl böyle düşünebiliyosun, ahh benim güzel ülkem' der, iki arada bir derede hoop, google kapansın diyenler çağdaş olur, demeyenler yobaz.. Çok mükemmeliz abi, böyle kavramları bile ters çeviriyoruz yaa, kendime hasta kalıyorum" diyerek kararlarını googledan yana kullandılar..
Anlamıyorum aklı mantığı olan, özgürlük, çağdaşlık diye naralar atan insanların.. Dünyanın en büyük arama motorunun kapanmasını nasıl ister.. İrandaki zihniyetin dinsiz versiyonundan bi farkı yok.. Kafalar aynı ölçüde çalışıyor, aynı kısıtlama, aynı cahillik, aynı bağnazlık tek fark.. biri allah peygamber için, diğeri çağdaşlık için..
...
Haydi kızlar okula, haa kafasında örtü olanlara yok okul.. onlar evlerinde kalıp cahil kalmaya mahkumlar diyen, bir grubun niyetlerini temiz bulmamın imkanı yok zaten... Ayrımcılığı iliklere bu kadar işlemeleri, ve aksini savunmaları.. Karşı çıkan her fikre ise bak Atatürkçülük bunun adı demeleri, bana hiç ılımlı gelmiyor.. Kendilerini bu ülkenin sahipleri, halkı ise cahil ve kontrol altında tutulması gereken kitle olarak görmeleri, bide bunun üstüne insanları daha da cahilleştirmek için varolan güçleriyle çalışmaları bana hiçbirzaman dürüst hareket gelmedi.. O kadar faşizan bir düşünce yapıları varki.. Bu düşüncenin kesinlikle Atatürkçülükle falan alakası yok.. Sadece hırsları, bu ülke çünkü sadece onların ve onun fikrinde olanların.. Başka kimse yaşayamaz bu topraklarda.. Düşünce özgürlüğü diye birşey mi, oda ne.. Özgürlük denilen şey sadece onların düşüncesine tamah etmektir.. Bunun dışında davrananlar vatan hainidir.. Ve bu insanların bu derece faşist yaklaşımını koruyup, herşey çağdaşlık ve kemalizm için demek, benim için bu ülkeye yapılan en büyük kötülük olur..
Var mı böyle bişey yaa, İrandan ne farkı var yani.. karşıt oldukları sistemin aynısını buraya uygulamanın? Aradaki fark sadece bir taraf allah din muhammed, diğeri kendi çıkarları için.. İkiside bağnaz, sansürcü, yobaz, faşist.. Aslında arada din olmasa çok güzel anlaşmaları lazım.. baya büyük işler elde ederler..
 

PuCCa- düşünce © 2008. Design By: SkinCorner